2011. június 29., szerda

Graco Stadium Duo tesókocsi, testvérkocsi - Jelenlegi ára: 16 000 Ft

Graco Stadium Duo testvéreknek való babakocsi antikarany-fekete színben.
Használtan vásároltam, így mi legalább a második tulajdonosai vagyunk. A használat látszik rajta (pl. a színe néhol kissé fakó, és a kerekeken is van kopás), de szerkezetileg ép, még biztosan kiszolgál egy testvérpárt.
Az első ülés 2 fokozatban, a hátsó 4 fokozatban (majdnem vízszintig) dönthető. Mindkettőhöz tartozik ablakos kupola, lábtartó és tálca pohártartóval. 1 db lábzsák is tartozéka.
A hibáit, amiket találtam, fotóztam, úgy mint:
-az első ülés aljánál szakadás a huzaton
-kis szakadás a bevásárló kosáron oldalt és hátul is
-folt a hátsó kupolán (egyszer mostam ki, nem bajlódtam vele, lehet, hogy alaposabb mosással kijön)
Mérete miatt személyes átvétellel eladó Hódmezővásárhely környékén, de igyekszem segíteni a szállításban, ha tudok, így ez ne legyen akadály. Kérdezz bátran!



Jelenlegi ára: 16 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-02 16:17
. Graco Stadium Duo tesókocsi, testvérkocsi - Jelenlegi ára: 16 000 Ft

1 megjegyzés:

tundbb írta...

Üdvözlöm! Engem érdekelne a babakocsi. Kérjem vegye fel velem a kapcsolatot: tundbb@gmail.com

Megjegyzés küldése